TOR konkurs „My dla Świata”
Na terenie szkoły, na sztalugach, umieszczono różne plakaty. To efekt pracy uczniów z klas 3bt (specjalność: organizacja reklamy). Motywem przewodnim prac była kampania społeczna poruszająca problem braku wody pitnej w Afryce. Prace zostały wykonane w postaci storyboardu.
Storyboard: czyli streszczenie fabuły filmu reklamowego zaprezentowanego w postaci obrazków (rysunków) z dołączonym opisem muzyki, dźwięków, emocji, które powinny im towarzyszyć. Jest to pierwszy etap procesu produkcji telewizyjnego spotu reklamowego.
Już w najbliższy piątek odbędzie się głosowanie mające na celu wyłonienie zwycięzcy, który najtrafniej, w sposób ciekawy, oryginalny i estetyczny zinterpretował zadany temat.
Dodatkowo zaprezentowano dwie prace, które nie są pracami konkursowymi, a poruszają bardzo ważne tematy: problem zmniejszających się zasobów wody pitnej na świecie oraz zagrożenie smogiem w naszym kraju ( a szczególnie w naszym mieście!).
ZACHĘCAM DO UWAŻNEGO OGLĄDANIA PRAC ORAZ GŁOSOWANIA !
Joanna Rzymek